Radno pravo

Naša kancelarija pruža sveobuhvatne pravne usluge vezane uz radno pravo. Savjetujemo kako radnike tako i poslodavce o njihovim pravima i obavezama iz radnih odnosa.

Za poslodavce pripremamo različite neophodne dokumente, uključujući:

Također nudimo vršenje pregovora s radnicima u ime poslodavca i zastupanje u svim vrstama sporova pred sudovima i drugim nadležnim organima.

Naravno, u našoj advokatskoj kancelariji zastupamo i radnike, i to u sporovima radi: osporavanja zakonitosti otkaza i vraćanja na rad, mobinga, isplate iznosa vezanih uz radnopravni odnos, diskriminacije, disciplinskih postupaka, kao i u svim drugim sporovima.

sudac, provodjenje radnog prava
Radnik

Kratki pregled usluga vezanih uz radno pravo

Za zaposlenike

Ovo su neke od pravnih usluga koje pružamo radnicima:

Zaštita radničkih prava

• Pomoć u identifikaciji i rješavanju slučajeva diskriminacije na osnovu spola, rase, dobi ili drugih osobina.
  • Zastupanje u postupcima vezanim za prekovremeni rad i neisplaćenu zaradu.

Rješavanje sporova s poslodavcem

• Savjetovanje i pravna pomoć u žalbama i tužbama radi nepravednih praksi na radnom mjestu.
  • Strategije za pregovaranje povoljnih rješenja u radnim sporovima svih vrsta.

Savjetovanje u slučaju otkaza

• Priprema za pravne postupke u slučajevima nepravednog ili nezakonitog otkaza.
  • Pregovaranje uslova otpremnine i reintegracije gdje je to moguće.

Pregled i savjeti o ugovorima

• Detaljna analiza radnih (i drugih) ugovora prije potpisivanja, te objašnjenje prava i obaveza.
  • Pomoć u pregovorima o uslovima radnog odnosa, uključujući plate i beneficije.

Podrška u kolektivnim pregovorima

• Zastupanje i savjetovanje pred sindikatima i drugim tijelima u pregovorima o kolektivnim ugovorima.
  • Pomoć u rješavanju kolektivnih sporova i organizaciji radnih akcija u skladu sa zakonom.

Potreban Vam je stručan i iskusan advokat za radno pravo u Sarajevu? Naša kancelarija je pravi izbor za Vas. Javite nam se kako bismo razgovarali i pronašli najbolje pravno rješenje za Vaš problem.

Za poslodavce

Neke od pravnih usluga koje poslodavci mogu dobiti u našoj kancelariji:

Izrada i revizija ugovora

• Izrada ugovora u skladu sa specifičnim potrebama firme, uključujući posebne klauzule o povjerljivosti, dodatnim naknadama i sl.
  • Revizija postojećih ugovora radi usklađivanja s najnovijim zakonskim promjenama.

Savjetovanje i usklađivanje s propisima

• Savjetovanje o novim zakonodavnim inicijativama i njihovom utjecaju na poslovanje.
  • Pomoć u kreiranju i implementaciji pravilnika kao što su pravilnici o radu od kuće, protokoli za rješavanje konflikata itd.

Rješavanje radnih sporova

• Izrada strategija za mirno rješavanje sporova kroz medijaciju i pregovore kako bi se izbjegli dugi sudski procesi.
  • Zastupanje u radnim sporovima pred sudovima i upravnim tijelima.

Podrška u vezi procesa otkaza

• Pravna pomoć u formiranu procesa otkaza koji umanjuju pravne rizike.
  • Savjetovanje o pravilnoj dokumentaciji i komunikaciji vezanoj za prestanak radnog odnosa.